  • Data: 2007-08-28 21:34:11
    Temat: Re: jak sprzedawać papierosy?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Do Pani, która na początku dziwiła się, że chciałbym w ogóle
    sprzedawać drożej
    > niż w sklepie i radziła odgradzać w lokalu miejsca dla konsumpcji, żeby
    > jedzącym nie przeszkadzali kupujący papierosy przy barze. Szanowna Pani -
    > musi
    > Pani zdawać sobie sprawę, że papierosy sprzedane w restauracji generują
    > dla
    > właścieli dodatkowe koszta, których nie mają np. sprzedawcy w kiosku. Rola
    > sprzedawcy w kiosku kończy się na zainkasowaniu należności. W restauracji
> [...]

    Nie placz, zamiast walczyc z "systemem" poslugujac sie swoimi klintami, po
    prostu badz nowoczesny i zrob knajpe pod nowa mode _bez papierosa- odpadna
    koszty podzialu sali, walka z "systemem" a i klienci beda zadowoleni bo
    bedzie pachniec.
    Powiem, ci, ze to nie glupie, bo mimo, iz ja jest nalogowym palaczem, to i
    tak wybieram miejsca gdzie sie nie pali. Zapalic moge zawsze na zewnatrz
    lokalu. A zjesc jest lepiej w lokalu dla niepalacych.
    aha i koszt popielniczek odpadnie.