  • Data: 2007-08-29 23:53:24
    Temat: Re: jak sprzedawać papierosy?
    Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości:6...@n...onet.pl,
    Artur <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Miałem nadzieję, że ktoś odpowie mi na moje
    > podstawowe pytanie: czy można sprzedawać w transakcji wiązanej
    > papierosy i zapałki, przy czym papierosy są w cenie nabitej na paczce
    > a zapałki w tym zestawie kosztują, powiedzmy, dwa złote? Czy to jest
    > dozwolone i zgodne z prawem?

    poczytaj:
    Kiedy sprzedaż wiązana jest dozwolona
    http://www.gazetaprawna.pl/index.php?action=showNews
    &dok=1367.29.3.2.23.1.0.3.htm
    dostęp płatny za 2 zł + VAt

    zasadniczo przyjmuje się, (ale nie mam wsparcia w aktach prawnych), że
    sprzedaż wiązana jest sprzeczna z prawem, wtedy, gdy zmusza klientów do
    nabycia towaru/usługi, którą mogą nie być zainteresowani.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Czy to nie jest wielka rzecz - znaczyć dla kogoś wszystko?
    /Bruno Schulz/