    From: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak sie powolac
    Date: Wed, 19 Nov 2003 15:20:55 +0100

    news:9ctmrv8p039u2m80j0eo34q94a0e56jdvd@4ax.com

    > Sędzina, to żona sędziego.

    ROTFL "sędziówna" to córka sędziego? (tak wychodzi :) )

    > Pytasz nas, tych, którzy się zrzucamy na ZUS, jak zatrzymać nasze
    > pieniądze, które Ci się, jak sam napisałeś, nie należą? Jeszcze może
    > buzi chcesz?
    >
    > Pobrałeś nienależne świadczenie, to oddaj.

    Jestem na tej grupie od jakiegoś tam czasu. "Udzielam"
    się sporadycznie, ale nie znaczy to, że nie czytam postów.
    Doszedłem do paraliżującego mnie wniosku. Polska to
    kraj cwaniaków, krętaczy i *niekonsekwentnych* ludzi.

    ...a to jakiś cwaniaczek jest bardzo mocno ździwiony, że
    za jazdę bez biletu ktoś śmie go ścigać, a to inny chytrus
    nadzwonił w NOM'ie i teraz oburzony wystawionym
    rachunkiem za usługę (wykonaną) szuka "sposobu"
    jak to ominąć, a to córka przypomniała sobie, że jednak
    ma tatusia bo może ze spadku "coś da się wyrwać"
    Teraz znowu pseudoemeryt okradał ZUS (podatników)
    pobierając nienależne mu świadczenie szuka "ratunku"
    jak tu nie oddać tego co ukradł, no cóż...
    Zgroza!

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Zobaczyłem wolno poruszającego się starszego pana o smutnej twarzy,