  • Data: 2003-11-19 17:26:29
    Temat: Re: jak sie powolac
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał
    w wiadomości news:bpg8kr$smd$1@topaz.icpnet.pl

    > A może by tak jeszcze raz, od początku??

    Nie ma potrzeby. :) Tak mnie zirytowały jego
    wyzwiska, że oślepłem ze złości i nie zwróciłem
    uwagi iż to "jego wątek". :) Odebrałem to jako
    docinki "kibica z dala co sie tylko w..." :)
    Nie zmienia to jednak tego iż w drugim poscie
    podał iż nienależnie pobierał *część* emerytury,
    a nie jak pierwotnie podawał *świadczenie*
    Wg mnie nie ma takiej możliwości aby ktoś
    mógł nie wiedzieć, że mu ZUS nienależnie
    wypłaca emeryturę. To byłoby chore. Że
    źle była naliczona to owszem, można nie
    wiedzieć.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Są cztery gatunki ludzi: tacy którzy siedzą cicho i nic nie robią,