  • Data: 2003-11-19 17:31:48
    Temat: Re: jak sie powolac
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RW" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bpg2a2$qk5$2@shodan.interia.pl...
    > "Kaizen"
    > wymieniony

    > Twoja odpowiedz z prawnego punktu widzenia jest glupia.
    > Oczekiwalem powaznej odpowiedzi.

    Pisząc tu nie masz prawa niczego oczekiwać. Jesli odpowiedzi Cie nie
    zadowalają, to nikt Cie tu nie trzyma. Po raz kolejny ktoś reklamuje tu
    odpowiedzi, jakby to była płatna usługa ( tu pozdrawiam panne Margarite czy
    jak tam jej na chcie dali ).

    > ZUS przyznajac mi emeryture zle cos wyliczyl i wiele lat przysylal mi
    > powiedzmy 100 zl za duzo.
    > I teraz chce odebrac cala nadplate na raz! Do tego chce naliczyc mi
    odsetki
    > karne!

    Szkoda, że tego nie napisałeś od samego początku. Uniknąłbys może komentarzy
    a grupa awantury. Oczekując pomocy powinieneś przynajmniej dac z siebie
    tyle, żeby precyzyjnie opisać stan faktyczny. Nie jesteśmy jasnowidzami.

    > Nie dosc ze ZUS chce mnie obarczyc wina jakiegos swojego urzedasa to
    jeszcze
    > chce na mnie przy tym zarobic.

    Faktycznie wydaje się to być problematyczne. Nie znam tego przepisu, na
    który powołała się sędzia - nie mógłbyć go przytoczyć? Bardzo jestem
    ciekawy, bo wyłączanie na mocy prawa adinistracyjnego kolejnych dziedziń
    stosunków prawnych spod ogólnego reżimu po to, aby jeszcze przycinąć
    podatnikom/płatnikom śrubę od lat mnie wkurza. A przede wszysktim wkurza
    mnie pobłażliwość TK wobec takiej legislacji.

    Depi.