  • Data: 2007-09-30 21:03:25
    Temat: Re: jak się głupio mogłem czuć...!
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 30 Sep 2007 22:17:26 +0200, Tristan napisał(a):

    > A Andrzej Lawa wyraził się, że jest właścicielem tej grupy. I co z tego?
    > Wierzysz każdemy napotkanemu przybłędzie?

    Po pierwsze Andrzej Ława nie jest przybłędą. Po drugie jest to dla mnie
    oczywiste, że nie jest właścicielem tej grupy. To przecież oczywiste.
    Natomiast jest dla mnie także oczywiste, że każdy las może mieć jakiegoś
    właściciela. Dopóki nie będę wiedział, że jest inaczej, zakładam, że
    ktoś, kto powie, że jest właścicielem - jest właścicielem.

    > Nie niczyje tylko wspólne.

    Aha, więc widzisz las to myślisz "wspólny", widzisz jezioro myślisz
    "wspólne"? Czy to ogranicza się wyłącznie do tych dóbr, czy nie czujesz
    przemożnej potrzeby uwspólniania także innych dóbr?

    A tak na marginesie: dlaczego nie myślisz o tych rzeczach per "czyjeś"?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/