  • Data: 2007-09-30 22:46:15
    Temat: Re: jak się głupio mogłem czuć...!
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 30 września 2007 23:09
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fdp3ak$b83$6@inews.gazeta.pl>):

    > Ale skąd wiesz, że to jego auto?

    Bo aut publicznych jest 0%

    > I dlaczego facet, który był w lesie nie
    > mógł być w swoim lesie???!

    Mógł. Ale lasów prywatnych jest powiedzmy 20%. Więc w porównaniu do 100%
    prywatnych aut mamy inną sytuację.

    > I słusznie, ponieważ pasażerowie nie mogą przebywać w zajezdni, więc
    > zapewne już kierowca zadba o to, abyś nie wjechał do zajezdni - wygoni
    > Cię już na pętli...

    A czy ja mówię coś o terenie zajezdni?

    Podjeżdża autobus miejski na przystanek. Wsiadasz. A tu jakiś menel mówi, że
    to jego prywatny autobus i Ty tu nie masz prawa wsiadać. Uwierzysz?

    > ... chyba że będziesz także od kierowcy żądał okazania dokumentów
    > uprawniających go do wygonienia Cię z autobusu.

    No widzisz, kierowca ma papiery. Ma dowód rejestracyjny autobusu i jeszcze
    kilka innych papierków. Do tego prowadzi autobus, co trudno przeoczyć. Ale
    już np. kanar nosi stosowne dokumenty na wierzchu, bo tak wprost nie
    wiadomo że to kanar a nie oszust.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl