  • Data: 2007-10-01 06:43:28
    Temat: Re: jak się głupio mogłem czuć...!
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 01 Oct 2007 03:42:51 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dlaczego to jest niby takie "oczywiste", hmm?

    Bo to fakt notoryjny.

    > Możesz sobie też zakładać, że w lotto padną jakieś konkretne numerki.
    > Może trafisz

    To jest gra losowa, mimo pozornej zbieżności nazw (los-las), reguły te
    nie mają zastosowania w drzewostanie.

    > A'propos budowy: chyba żadnej w życiu nie widziałeś... Zabezpieczenie
    > terenu oraz tablica informacyjna to OBOWIĄZEK.

    Widziałem, masz rację - to obowiązek. Ale grodzenie lasu nie jest
    obowiązkiem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/