    From: Olgierd <n...@o...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak się głupio mogłem czuć...!
    Date: Sun, 30 Sep 2007 14:35:59 +0000 (UTC)

    Dnia Sun, 30 Sep 2007 16:17:50 +0200, Tristan napisał(a):

    > Przedstawił akt własności czy inny dokument? Nie mam zamiaru słuchać
    > każdego, co się przypałęta.

    LOL, już Cię tu pytają czy bez aktu własności nie kojarzysz, że coś nie
    jest Twoje ;-)

    > Ale jako admin... A nie jako łażący sobie wyganiacz.

    No to wyobraź sobie, że łażący sobie wyganiacz może być adminem tego
    lasu. Naprawdę uważasz, że powinien mieć na go legitymację? Po własnym
    domu także chodzisz z księgą wieczystą w kieszeni? To i do sklepu za
    rogiem powinieneś ją brać.

    > Ano nie. Co prawda niektórzy wciąż wierzą w Onych, ale to się da leczyc.

    Zdanie pierwsze rozumiem, aczkolwiek nie podzielam. Zdanie nr 2 jest dla
    mnie tajemnicą.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/