  • Data: 2007-09-30 14:22:48
    Temat: Re: jak się głupio mogłem czuć...!
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 30 Sep 2007 16:14:43 +0200, Tristan napisał(a):

    > Mhm... Nie było oznakowania, nie było ogrodzenia, nie miał map z gminy

    No to jeśli ktoś uważa, że przekonania o tym może nabrać dopiero po
    zapoznaniu się z mapami geodezyjnymi to powinien uprzednio o nie
    wystąpić. Ogrodzenie nie jest wymagane - i w ogóle dajcie sobie spokój z
    tymi ogrodzeniami - zaś co do oznaczenia to odpowiedni przepis ustawy był
    już przytaczany.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/