  • Data: 2002-06-12 06:44:53
    Temat: Re: jak
    Od: "Thomas" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "irzej" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ae6ntn$rn1$1@news.tpi.pl...

    > Jejku ma problem, rozumiem,
    > nie mogłem jej nic doradzić , siem nie odzywałem, (za wyjątkiem
    objechania
    > Kamila Ł )
    > Ale po co udawać sztuczny ścisk na grupie???
    >
    > 3 czy 4 nicki z tego wątku wysyłają wiadomości z jednego IP konkretnie
    > 212.160.78.162
    > Zachodzi podejrzenie :-) że to po prostu jedna i ta sama osoba.

    A moje pytnie dlaej brzmi: "i co z tego?". Ludzie uspokojcie sie jak rany.
    No i co.. moze to ta sama osoba, moze czuje sie niepewnie, moze zagubion,
    moze sie wsydzi (choc nie powinna)... prosila o pomoc ale nieee tu sa macho,
    mastach, madafakas... wow... :) Rece opadaja..

    > Niby każdy sobie nicka moze w dowolnej chwili zmienić.
    > Tylko po co ona prowadzi dialog czasami sama ze sobą ?????

    Bo moze ma wielokrotne osobowosci.. nie twoja sprawa.

    Thomas