  • Data: 2006-02-21 14:29:46
    Temat: Re: izba wytrze 1/4 wie?
    Od: buraxta <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    scream wrote:
    > A gdzie ja coś takiego napisałem i skąd taki wniosek? Do osób chorych
    > psychicznie zawsze wzywana jest karetka i lekarz pogotowia decyduje czy
    > zostawić taką osobę w domu, czy zabrać do szpitala.

    Ja napisałem:
    "Bo są chorzy psychicznie, zresztą i tak nie może ich pozbawić ich
    wolności pierwszy lepszy krawężnik ze swoim kolegą na nocnym patrolu."

    A ty odpisałeś:
    "Oczywiście, że może. W asyście lekarza z karetki. Odwożą taką osobę do
    szpitala i zamykają tam do czasu bliższego "rozpoznania" sprawy."

    Ponadto skąd patrol ma wiedzieć, że osoba jest chora psychicznie?
    Według mnie wniosek jest taki, że w przypadku upojenia alkoholowego
    powinni wzywać lekarza na miejsce i on by ocenił zagrożenie, albo
    psychicznych zawozić "jak leci" do psychiatryka - najwyżej spędzą tam
    noc na swój koszt i wyjdą jeśli będą zdrowi.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\