    From: armar <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: inwigilowanie pracownika
    Date: Wed, 04 Mar 2009 21:27:12 +0100

    Maykel pisze:

    > proszę o pomoc co mogę zrobić w sytuacji, gdy pracownik w danej firmie jest
    > 'podglądany' przez przełożonego w sensie co robi na komputrze poprzez
    > zainstalowane oprogramowanie.
    > z tego co mi wiadomo nie jest to dozwlone bez wiedzy pracownika a takze jest
    > na to odpowiedni paragraf.

    Jeśli to prywatny komputer pracownika, to pracodawca nie może na nim
    instalować oprogramowania zakupionego na firmę.
    Inną sprawą jest to, czy pracownik otrzymał zgodę na podłączanie
    prywatnego sprzętu do sieci energetycznej i komputerowej pracodawcy.
    Jeśli otrzymał zgodę, to zapewne użyczał sprzętu pracodawcy,
    a to pracodawcy sprawa co robi z firmowym sprzętem komputerowym.

    --
    Pozdrawia Marek