  • Data: 2009-03-04 20:24:59
    Temat: Re: inwigilowanie pracownika
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maykel pisze:
    > witam,
    > proszę o pomoc co mogę zrobić w sytuacji, gdy pracownik w danej firmie jest
    > 'podglądany' przez przełożonego w sensie co robi na komputrze poprzez
    > zainstalowane oprogramowanie.

    Komputer należy do pracodawcy więc może na nim instalować dowolne
    oprogramowanie.

    > aktualnie sprawa wyglada tak, ze znajoma zostala zwolniona z pracy przez to
    > co pisala na gg o swojej przelozonej a ta z kolei to czytala na bieżąco
    > (wnikanie w prywatną korespondencję),

    Komputer służy do wykonywanie zadań służbowych i raczej pracodawcy nie
    godzą się na stosowanie ich w prywatnych celach. A skoro nie mają być
    używane w celach prywatnych więc te działania były czynione w ramach
    wykonywania obowiązków związanych z pracą.

    --
    Filip.