  • Data: 2006-03-25 19:40:54
    Temat: Re: ile jeszcze takich umów na czas określony ? [OT]
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):
    > Skuteczne były dlatego, że firma została zlikwidowana (zakończono
    > działalność), a nie zmieniła nazwę. Wyraźnie to napisałem tylko nie byłeś
    > uprzejmy przeczytać uważnie.

    Niestety wyraźnie tego nie napisałeś. Założyłem pewną racjonalność
    twojej pierwszej wypowiedzi, ale jak widać niepotrzebnie.
    Na ile niby dni zlikwidował tę działalność? Chyba na mniej niż 30 bo
    inaczej nie gadalibyśmy o tym, przy art. 25 (1) kp A jeśli tak i to była
    osoba fizyczna, to i tak jego działania były pozorne i do obalenia przed
    sądem pracy.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"