  • Data: 2006-03-26 12:28:21
    Temat: Re: ile jeszcze takich umów na czas określony ? [OT]
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e056at$761$1@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Jak ba zawsze, skoro twierdziłeś że potem znów zaczął mieć działalność.
    > A jeśli zlikwidował ją jak twierdzisz na zawsze to jaki to ma niby
    > związek z art. 25 (1) kp. Całkowity odlot.
    A co wziąłeś? Zresztą mniejsza z tym, abyś dobrze wylądował. ;)
    Firma zakończyła działalność. To dozwolone.
    Rozpoczęto nową działalność. To również dozwolone.
    Nic nie mówiłem o art. 25^1 KP. Przyczynek do mojej wypowiedzi rozpocząłem
    od słówka "dodatkowo".
    Doradzałem przecież uważniejsze czytanie.
    Poza tym zauważyłem, że w innej części wątku zacząłeś (wprawdzie nie wiem
    czemu) odnosić tę sprawę do osoby fizycznej prowadzącej działalność
    gospodarczą. Jaką widzisz różnicę w odnośnej sytuacji między osobą fizyczna
    a spółką?

    Jotte