  • Data: 2005-03-20 22:33:24
    Temat: Re: ile dla biegłego "od glazury" ?
    Od: clicker <d...@i...net> szukaj wiadomości tego autora

    idiom wrote:
    > U?ytkownik "yeti" <m...@f...it> napisa? w wiadomo?ci

    > ROTFL

    ROTFL z TOTFLa

    > To idz na staz, a potem po roku, powiedz mi, jak bedziesz okreslal, bez
    > aparatury pomiarowej, odpornosc na scieranie,

    ZADEN, powtarzam, ZADEN kafelek obecny na rynku nie zetrze sie przy
    normalnym uzytkowaniu do ktorego zostal przeznaczony. A jezeli polozysz
    szklisty kafelek scienny na posadzce kuchni restauracyjnej, to powinni
    ci zabrac licencje inzyniera.

    > nasiakliwosc,

    j.w.

    > twardosc

    j.w.

    > i pare
    > innych cech?

    j.w

    Kladz kafelek odpowiednio do uzycia i PRZEWIDYWANEGO NADuzycia.

    > O, widze kolega znawca...
    > Rozumiem, ze dla Ciebie "jakosc" oznacza "czy kwiatki sa na plytkach rowno
    > namalowane"
    >

    > Monika

    Pokaz kafelek ktory nie spelnia wymogi normalnego PRZEWIDYWANEGO uzycia
    i NADuzycia. Kazdy obecny na rynku przewyzsza swoje minimalne wymogi.