  • Data: 2010-05-28 05:46:10
    Temat: Re: http://meteor.turystyka.pl fikcyjne dane, podszywanie?
    Od: piecia aka dracorp <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 27 May 2010 19:12:20 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Słowem: Sprytny sposób, żeby zareklamować się na pl.soc.prawo Jesteś
    > pracownikiem reklamowanego portalu, czy tylko ci za taką reklamę płacą?
    Nie, po prostu zapytałem. Znajomy próbował telefonicznie wyjaśnić
    dlaczego jego dane są na stronie (oprócz telefonu) i powiedzieli mu, że
    im niby kiedyś zgłaszał.
    Chciał po prostu aby usunęli je. A że żaden z nas nie był do końca pewien
    o co chodzi z tą witryną stąd moje pytanie.

    --
    piecia aka dracorp
    pisz na: rogoza kropka piotr at wp kropka eu