eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja na towar › Re: gwarancja na towar
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztof" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja na towar
    Date: Tue, 13 Nov 2007 19:21:14 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <fhcqra$1mp$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <fhak9t$8t6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.54.27.26
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1194978988 1753 80.54.27.26 (13 Nov 2007 18:36:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Nov 2007 18:36:28 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:497270
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Dziękuje wszystkim za opinie. Po mailu od gostka który domaga się wymiany
    towaru lub zwrotu kasy mimo że mineły te 7 dni gwarancji jakiej mu
    udzieliłem napisałem do niego takiego maila" Na słuchawki udzielam 7-dniowej
    gwarancji rozruchowej i jest to zaznaczone w opisie aukcji. Niestety ten
    czas minąl więc Pana prośbę o zwrot pieniędzy lub wymianę słuchawek uważam
    za niezasadną. Jeśli otrzymał Pan słuchawki uszkodzone (głębokie rysy)
    trzeba było wtedy bezzwłocznie do mnie napisać lub zadzwonić, a słuchawki
    zostałyby wymienione.". A oto jego odpowiedz "okres użydkowania słuchawek
    wynosił 3 dni. Nie przyjmuje do wiadomości zakończecia okresu gwarancji na
    sprzedany towar. Żądam wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy. W przypadku
    odmowy swoich roszczen będę dochodził na drodze prawnej"
    Czyli sumując nie ma on podstawy prawnej dla swego roszczenia,prawda?
    Pozdrawiam Krzych

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:fhak9t$8t6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Wtam, czy mógłby mi ktoś doradzić w takiej sprawie. Sprzedałem (jako osoba
    > prywatna, nie firma) na Allegro gościowi nowy sprzęt o wartości 140zł, na
    > który udzieliłem 7 dni gwarancji rozruchowej co było zaznaczone w opisie
    > aukcji. Po tych 7 dniach gość do mnie pisze, że sprzęt się zepsuł i chce
    > nowy lub zwrot pieniędzy, a to że mineły te 7 dni gwarancji jakiej mu
    > udzieliłem, go nie obchodzi, bo sprzęt działał tylko 3 dni. Teraz straszy
    > mnie sądem, a nawet przysłał emailem coś takiego jak wezwanie przedsądowe.
    > Czy ma gość rację żądając wymiany sprzętu? Chcęc zaznaczyć, że jestem
    > osobą uczciwą, i gdyby miał rację to bez mrugnięcia wymieniam sprzęt lub
    > zwracam kasę, ale rguły aukcji były czytelne - 7 dni gwarancji.
    > Pozdrawiam Krzych
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1