  • Data: 2007-11-13 14:02:41
    Temat: Re: gwarancja na towar
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Nov 2007, PlaMa wrote:

    > On jest osobą prywatną, fizyczną czy jak tam lubisz to określać.

    Nie wiem jak Marcin, ale mi się zdarza występować w roli przedsiębiorcy
    jako prywatnej osobie fizycznej :O
    Masz pewnikiem na myśli "osobę nie występującą w roli przedsiębiorcy",
    jak mniemam, tego nie da się inaczej ująć (niż "nie przedsiębiorca").

    > Nie obowiązuje go ani niezgodność towaru z umową

    Nie obowiązuje.

    > ani rękojmia.

    To się mylisz. Bo właśnie "konsumencka niezgodność" jest WARUNKIEM
    nie podpadania pod przepisy o rękojmi.
    Oczywiście rękojmię można osobno wyłączyć, ale pod przepis się
    "podpada" (i to z wyłączeniami w ustawie).

    pzdr, Gotfryd