eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja i serwis IiyamaRe: gwarancja i serwis Iiyama
  • Data: 2005-09-28 15:26:02
    Temat: Re: gwarancja i serwis Iiyama
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomasz Pyra wrote:

    >
    > IMO powinien to robic gwarant, bo zapakowanie robaczkow do monitora
    > to wada po stronie producena/sprzedawcy (zwlaszcza ze problem im
    > znany, wiec pewnie sprzedawali juz z robaczkami). Pewnie monitory
    > plynely kontenerem ktorym wczesniej jechalo cos co robaczki zajadaly,
    > a z braku czegos lepszego robaczki zadomowily sie w monitorach :)
    >
    > Moim zdaniem to nie wazne czy sprzedawca sprzedal monitor z jakimis
    > trocinami, czy z robaczkami. W monitorze sa ciala obce i sprzedawca
    > powinien monitor naprawic.

    "Tych robaczków nie było przy sprzedaży, wlazły już u klienta. Nie,
    monitory nie są hermetycznie zamknięte. Jak ktoś ma chlew w domu, to
    sam jest sobie winny."

    ICMPTZ? ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1