eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja i serwis Iiyama › gwarancja i serwis Iiyama
  • Data: 2005-09-27 13:34:25
    Temat: gwarancja i serwis Iiyama
    Od: "Aragorn" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    pisze do Was bo moze Wy jestescie mi jakos pomoc, poradzic. Moim klopotem
    jest problem z serwisem firmy Iiyama, ktory to podobno nalezy (a raczej
    nalezal do najlepszych). Okolo 8 miesiecy temu kupilem monitor LCD model
    E481-s i wszytko byloby dobrze gdyby nie fakt, ze wewnatrz monitora na
    ekranie chodzily robaczki male, a teraz jeden z nich zdechl i jest widoczny
    jako kreska na ekranie. Interweniowalem w tej sprawie w serwisie firmy i
    dostalem odp., ze niestety problem robaczkow jest im znany, ale nie
    naprawiaja tego w ramach gwarancji bo producent tego zabrania.
    Wg mnie jest to wada, ktora powinna byc usunieta w ramach gwarancji
    (czytajac inne fora znalazlem podobne wypowiedzi, ale tam producenci usuwali
    ta wade bez problemu). Zawsze uwazalem serwis firmy iiyama za lidera a tutaj
    okazalo sie ze nic bardziej mylnego.
    Moze wy jestescie w stanie mi cos podpowiedziec poniewaz ten maly
    robaczek naprawde przeszkadza mi w pracy, szczegolnie przy jasnym tle. Licze
    na Wasza pomoc.



    pozdrawiam
    Tomek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1