eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja i serwis IiyamaRe: gwarancja i serwis Iiyama
  • Data: 2005-10-02 21:52:09
    Temat: Re: gwarancja i serwis Iiyama
    Od: "Adam" <W...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Aragorn" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dhbhov$oen$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > pisze do Was bo moze Wy jestescie mi jakos pomoc, poradzic. Moim klopotem
    > jest problem z serwisem firmy Iiyama, ktory to podobno nalezy (a raczej
    > nalezal do najlepszych).


    Znam ten ból.
    Serwis Iiyamy, jak również "grawancja" tej firmy to jakaś parodia.
    Kupiłem monitor - nowy i od razu wadliwy fabrycznie, za namową sprzedacy
    wysłałem do serwisu tej firmy na wymianę na nowy egzemplarz.
    Co było zgodne z ich własną kartą gwarancyjną.
    Przy uzgadnianiu wysyłki dowiedziałem się, że raczej nie praktykuje się
    wymian, a naprawę, ale jak będe chciał to oddadzą kasę.
    Chciałem.
    Efekt - na siłę odesłałi mi naprawiony monitor i rżną głupa, że nie mówili
    nic o zwrocie kasy.
    Monitor po paru tygodniach znów wysiadł.
    Naprawili, ale nie do końca.
    Teraz twierdzą, że tak musi być (ledwie słyszalny dźwięk z wbudowanych
    głośników - model E435S).
    Nigdy więcej nie kupię żadnego produktu tej firmy i osobom nie chcącym się
    stresować niepotrzebnie radzę to samo.

    Przy okazji - szukam rzeczoznawcy mogącego zbadać i wystawić opinię o
    niezgodności mocy toru głośnikowego z danymi fabrycznymi.
    Może ktoś zna namiary do takiego rzeczoznawcy (najlepiej aby byl również
    biegłym sądowym bo pewnie tam sprawa znajdzie finał)?

    Adam



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1