  • Data: 2020-04-27 20:07:56
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.04.2020 o 17:18, J.F. pisze:

    > To tak i wczesniej - nie wiesz, czy przezroczystej urny nie obseruje
    > kamera - ba - miala obserowac.

    Raczej ciężko na tej podstawie dojść kto wrzucił którą kartę.

    > Nie wiesz czy karty nie sa jakos numerowane.

    Ale są losowo wydawane.

    No i co najważniejsze, musiałoby to się odbyć w ramach komisji, a ciężko
    sobie wyobrazić, żeby w normalnych wyborach udało się osiągnąć konsensus
    co to takich działań w ramach komisji.

    > A tu jakas tam tajnosc jest jednak przewidziana.

    Tak - gwarantowana przez funkcjonariuszy poczty polskiej. Bez jaj - jak
    ktoś wierzy, że spółka kontrolowana przez rząd będzie w tej rozgrywce
    bezstronna to niech od razu wchodzi w interesy z nigeryjskim generałem -
    tam jest przewidziana fortyna za drogna pomoc.

    > Musialaby komisja otwierac/przeswietlac druga koperte.

    A czemu komisja? No i jaka komisja? Przecież jeszcze nie ma podstaw
    prawnych do jej powołania.

    --
    Shrek