  • Data: 2020-04-27 21:17:20
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.04.2020 o 20:52, J.F. pisze:

    > Ale moze da sie zobaczy co zaznaczyl :-)

    Możesz złożyć na pół i nic nie widać.

    > Tak nie do konca - raczej kolejno.

    Karty tak. Kolejka po karty jest losowa;)

    > Moze wystarczy, ze jeden czlonek bedzie jakos utrwalal co wydaje :-)

    Raczej ciężko ten atrament sympatyczny uchwycić.

    > Ale co - koperty beda otwierac ?

    Otwierać, gubić, znajdować. Wiesz - dla poczty zawsze największym
    problemem byli klienci. A może by tak przeprowadzić wybory bez ich udziału?

    Napiszę inaczej i wprost. Jeśli jest możliwość że czynownicy pojebów i
    schizoferników jakieś kurwestwo mogą popełnić, to oznacza, że należy
    brać taką możliwość na poważnie.

    https://i1.kwejk.pl/k/obrazki/2020/04/z7su0jU4VY2lfs
    Ky.jpg

    I piszę to, niestety śmiertelnie poważne.

    > A kto ?

    Szeroko rozumiana poczta? Czyli przydupasy sasina? Skąd pomysł, że tego
    nie zrobią? Jak będą chcieli to zrobią, co więcej ogłoszą to wszem i
    wobec i jeszcze wyborcy pisu będą zadowoleni, bo przecież tych co
    głosują dobrze spotka nagroda - choćby tylko taka że somsiada co źle
    głosował wypierdolą z państwowej roboty. Dobre i to a nawet może i lepsze.

    > Podstawy sie pojawia, to sie powola.

    Jak się pojawią 9 maja, to do 10 jakoś tak moze wyjść, że nie wszyscy
    zdążą się zgłość - jeśli rozumiesz co mam na myśli.

    > Przy czym Gowin wydaje sie, ze odlecial zupelnie ... a moze pomyslal, ze
    > prezydentem zostanie ? Za dwa lata ...

    Myślę, że to wariant mariana. Naczelnik lubi gnoić "współpracowników", a
    jak ci nie mają już wiele do stracenia, albo im żyłka pęknie, to okazuje
    się, że taki przeciwnik bywa niebezpieczny.

    --
    Shrek