  • Data: 2020-04-28 11:46:09
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1...@4...n
    et...
    Dnia Mon, 27 Apr 2020 20:41:07 +0200, Animka napisał(a):
> [...]

    Reszta partii miala czlonkow w komisji.

> [...]

    >niedzielę
    >pod Zwierzyniec.

    >- Głosowaliśmy w Wiejskim Klubie Kultury w Kawęczynie. Sam oddałem na
    >siebie głos bezpośrednio przy stole komisji. Moi bliscy robili to w
    >innym
    >miejscu, ale wiem, że głosowali na mnie, bo robiliśmy sobie zdjęcia z
    >listami przy urnach - opowiada. - Mam pewność, że w tej komisji
    >oddano na
    >mnie 19 głosów.
    >Po zliczeniu okazało się jednak, że Zygarski zdobył w tej komisji...

    We wroclawiu bylo kiedy podobnie - jeden z poslow calkiem ladny wynik
    zrobil i poslam zostal.
    Ale ... w swojej macierzystej komisji dwa glosy zdobyl.
    Glosowal on i zona.

    Ale ... moze sasiedzi go znali :-)

> [...]
    >pięć
    >osób - red.) w komisji w Szkole Podstawowej w Wychodach. Jest
    >przekonana,
    >że oddała ważny głos, bo skreśliła tylko jedną kratkę. Tymczasem w
    >tej
    >komisji nie zdobyłem ani jednego głosu - mówi Zwolak. - Nie wiem, jak
    >się stało. Na mojej liście w tej komisji głosy zdobyła tylko jedna
    >kandydatka. To też dziwne, bo wygląda tak, jakby wszystkie głosy z
    >tej
    >listy zostały przypisane jednej osobie."
    zeniu-okazalo-sie-ze-zdobyli-zero-glosow-kandydaci-s
    karza-sie-na-bledy-w-zliczaniu-glosow,n,1000253188.h
    tml

    Tak ogolnie w wyborach do sejmu tak sie sobi - sumuje sie glosy na
    dana liste, rozdziela mandaty miedzy listy zgodnie z metodą Hlondta, i
    przydziela tym, co mieli najwiecej glosow na liscie.
    No ale to sie robi na pozniejszym etapie - komisja powinna zliczyc
    szczegolowo.
    Ale co - on nie mial swojego czlowieka w komisji ?

    A teraz jak protestowac ? w stylu prezesa "wybory zostaly sfalszowane"
    ?

    J.