  • Data: 2003-01-22 08:34:44
    Temat: Re: gdzie w sieci można znaleść bilanse sp.zo.o. lub S.A. ??
    Od: "Windykacja" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sorry jeśli jest to "głupie" pytanie , ale jestem "poczatkujacym"
    włascicielem firmy i mam problemy z dluznikami , prubuje n awlasna reke
    windykowaqc to co jest mi nalezne , a na wynajecie firmy windykacyjnej mnie
    nie stac , wiec jesli znacie jakies strony ktore byly by pomocne w
    odzyskaniu dlugow lub znacie jakies sposoby na opornych dluznikow prosze
    pomorzcie