  • Data: 2005-05-03 01:46:54
    Temat: Re: gaz do samoobrony
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lincoln" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:d566vu$agr$1@news.dialog.net.pl...

    > Tu mam pytanko: Jesli mam gaz policyjny, to jak goscia poloze na
    ziemie, pozniej
    > to sprawdza, to beda jakies nieprzyjemnosci? Czy mozna podpiac to pod
    RMG? Niby
    > na nim pisze RMG 75. Jak to jest?

    RMG jest po prostu oznaczeniem pojemnika z gazem łzawiącym. Gaz jak gaz.
    Są lepsze i skuteczniejsze, choć ten jest dość dobry. Ponieważ nie jest
    wymagane zezwolenie na posiadanie takiego gazu, to i możesz go spokojnie
    użyć. Co najwyżej ktoś się zainteresuje skąd masz pojemnik, bo z tego co
    wiem, to w wolnym handlu on nie występuje. Ale to osobna kwestia.