  • Data: 2005-05-03 17:45:02
    Temat: Re: gaz do samoobrony
    Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest urządzenie. Zawiera 25ml. płynu odpowiadającego napalmowi. Mozna z niego
    oddać 5 " strzałów" na odległość do 5 metrów. Wyglądem przypomina taker i na
    podobnej zasadzie działa wyrzucanie płynu, jest jednak sporo mniejsze. Nazywa
    się toto urządzeniem do rozpalania ogniska. Ma CE. Zapłon piezoelektryczny,
    skuteczność podpalania 100%. Według mnie bo miałem takie coś w reku skuteczność
    wielokrotnie większa od pistoletów gazowych w przypadku próby obrony. Może
    wywołać potworne obrażenia, pewno do śmierci włącznie. Czy takie coś jest gdzieś
    ujęte jako broń, czy trzeba mieć na to jakieś zezwolenie. I czy bedzie podlegało
    konfiskacie w przypadku zauważenia przez policję. Tomek