  • Data: 2018-12-31 20:18:15
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > A jak pracodawca ma konto w tym samym banku ? :-)

    To jego kontrahenci nie mają.

    > Np srodki z kredytu :-)

    Depozyty wpłacone też z kredytów?

    Bez przesady. Z tym że, tak jak napisałem, nie wiem jak z udowadnianiem.

    BTW: zdaje się że wyciągi są od jakiegoś czasu podpisywane przez banki?

    > Ja tam nie wiem - ubezpieczaja sie wewnetrznie, czy zewnetrznie ...

    Przecież potrafią liczyć.

    > Czy takich prostych ... widzisz ile uzasadnienia.
    > Byloby prosciej, gdyby banki nie byly takie pazerne, i staranniej
    > przeczytaly przepisy.

    Owszem. I gdyby umowa miała np. dwie strony, nie 70.
    --
    Krzysztof Hałasa