  • Data: 2019-01-01 23:59:53
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > Tomek napisał, że jak ktoś nie potrafi (czy to oszacować ryzyka,
    > czy wysokości zmian), to nie powinien się za to brać i jest to
    > w ogólności zgodne z zasadą "nie bierz kredytu w walucie w której
    > nie zarabiasz".
    >
    > Myślę że jeśli pisał o osobach które to potrafiły, to miał
    > na myśli osoby które to potrafiły w okresie krótkoterminowym.

    :)
    Czyli jeżeli sa osoby to potrafiące (krótkoterminowo) to tylko takie
    osoby mogłyby ewentualnie brac hipo na 30lat?
    (przepraszam ze znowu sparafrazowałem ale szukam sensu i logiki :))))

    > To uściślę: w długoterminowym okresie uważam że takiej
    > możliwości nie ma (dokładnego przewidywania kursów waluty).

    Ok.

    > Krótkoterminowo i owszem, ale nie sądzę byś to miał na myśli
    > pisząc "skoro Ty wiedziałeś, to czemu banki nie wiedziały".

    No i zgoda. Tym bardziej słabo w tym kontekscie wypadaja hipo w chf na
    30lat.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert