  • Data: 2019-01-01 21:59:53
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Co to jest "ryzyko tego odbicia"? Że wzrośnie, to każdy logicznie
    > myślący człowiek mógł wywnioskować. "O ile wzrośnie", to specjalnie
    > nikt, bo do tego jest potrzebna szklana kula lub wehikuł czasu.
    > Nie bardzo rozumiem co postulujesz.

    Ale to juz musisz Tomka pytac! To on twierdzi, ze sa osoby które umieja
    to oszacowac a jezeli sie tego nie umie to nie powinno sie brak kredytu w
    walucie.

    Ty twierdzisz ze tego oszacowac sie nie da.

    Wasze stanowiska przecza sobie nawzajem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać