  • Data: 2018-12-31 17:11:15
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-12-31, Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

    [...]

    > Jak widzę jesteś betonowym humanistą:)

    Myślę że masz problem z kontekstem i ogarnięciem czego dotyczy
    dyskusja i próbujesz mnie w jakiś dziwny sposób zdyskredytować
    czepiając się zbyt dużego (w Twoim mniemaniu) przycięcia
    cytatu. Po to zawarłem źródło, żeby dało się zweryfikować
    skąd wziąłem te dane.

    > To ile konkretnie tych potrąceń było?

    A więc wracamy do źródła:
    https://moto.wp.pl/bedzie-rewolucja-na-przejsciach-d
    la-pieszych-ministerstwo-stawia-na-oswietlenie-62771
    64397910145a

    "Z danych Komendy Głównej Policji wynika, że w 2017 r.
    na przejściach dla pieszych doszło do 4,3 tys. wypadków - to
    znacznie gorzej niż w 2010 r., gdy doszło do 3,3, tys. takich
    zdarzeń. W 2017 r. potrącenia na przejściach stanowiły 13 proc.
    wszystkich zdarzeń drogowych. Aż w 3,4 tys. przypadków winę
    za potrącenie ponosił kierowca. Oznacza to, że zmotoryzowani
    spowodowali 79 proc. potrąceń na przejściach."

    [... ciach niemerytoryczne wstawki ...]

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com