  • Data: 2024-07-24 23:25:01
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem, jak to robi serwis, ale daje się odblokować telefon bez
    > usuwania danych, bo tak się to robi w czasie przeszukania.

    Oczywiście... I dlatego FBI zwraca się do wyspecjalizowanej, zewnętrznej
    firmy (bo sama nie daje rady), która spina poślady, żeby błyskawicznie
    napisać specjalną łatkę do swojego specjalistycznego narzędzia, do tego
    konkretnego telefonu. Dlaczego nie do producenta?
    Już widzę, jak polska policja sobie z tym radzi.
    Jedzie mi tu czołg?

    Pewnie radzicie sobie z jakimś prehistorycznym sprzętem z dawnej epoki,
    ale kto taki sprzęt obecnie używa? Emeryci?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr