  • Data: 2024-07-24 23:48:49
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście. To zmowa organów ścigania przeciwko niewinnym.

    > Przeszukanie, to też generalnie forma włamania. Generalnie poczytaj
    > trochę o kluczach prywatnych i publicznych

    Sam se poczytaj, bo gdzieś ci dzwoni, ale nie wiesz gdzie.

    > oraz tym, na jakiej zasadzie
    > są szyfrowane dane w telefonach.

    Żeby się do tych danych dostać, to musisz najpierw przełamać
    zabezpieczenia telefonu. Wątpię, że macie większą siłę przebicia w tym
    zakresie niż FBI, które i tak musi prosić o pomoc zewnętrzną firmę, bo
    sama nie daje rady. I to nie jest firma krzak z pcimia dolnego, która do
    stworzenia narzęcia zrekrutowała jakichś randomowych kolesi z linkedina.
    Z litości pominę fakt, że jak ktoś ma trochę oleju w głowie, to do
    ważnych danych używa apki z takim zabezpieczeniem, że by wam życia nie
    starczyło do jego złamania, nawet gdyby jakimś cudem udało się wam
    przełamać zabezpieczenia telefonu.
    I nie opowiadaj mi bajek, że macie backdoory do każdej istniejącej apki
    na telefony. A już szczególnie do takich, których nie nie znajdziesz w
    sklepie googla.

    > Jest jeszcze trochę związku z
    > wykopywanie cryptowalut.

    Zainteresowałeś mnie.
    Pokaż ten związek. Może być trudnym i technicznym językiem. Dam radę.

    > Po resztę wiedzy odsyłam do kulsonów :-P

    Do takich jak ty?
    Nie sądzę :)

    > Dlatego też nikt tego kulsonom nie daje - głównie z tego powodu, że nikt
    > poza kilkoma osobami z tej grupy w istnienie tych baśniowych postaci nie
    > wierzy.

    Opowiadający bajki nie powinien się dziwić, że istnieją ludzie wierzący
    w bajkowe postaci.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr