  • Data: 2024-07-25 15:15:53
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Jul 2024 14:44:17 +0200, Kviat wrote:
    > W dniu 25.07.2024 o 13:27, J.F pisze:

    > Trochę zboczyliśmy z tematu, a ja nadal nie wiem po co policja sprawdza
    > IMEI na zalogowanym do sieci i działającym telefonie, żeby ten numer
    > porównać z bazą... zablokowanych IMEI, które nie pozwalają na połączenie
    > się z siecią, więc noszenie przy sobie takiego telefonu jest zupełnie
    > bez sensu.
    > Każdy sprawdzony w ten sposób IMEI z definicji nie znajduje się w bazie
    > zablokowanych numerów IMEI.

    No chyba, ze ktos nosi zablokowany :-)

    Ale policja nie sprawdza z bazą zablokowanych, tylko ze swoją bazą
    skradzionych ... zagubionych ? ... utraconych ?

    Tylko nadal nie wiemy po co, skoro Robert roztoczył piękną wizję, jak
    to się sprawdza hurtem u operatorów, a potem ma się delikwenta
    konkretnie, albo co najmniej znacznie lepiej namierzonego :-P

    J.