  • Data: 2024-07-25 11:27:31
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Jul 2024 06:56:02 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Scenariusz jest taki, że w skradzionym telefonie mamy imei na obudowie.
    > No więc skoro się zdarza, że sa takie gdzie nie ma, to ktoś kto się na
    > tym zna, zmienia imei telefonu, wymienia tył i po sprawie, bez bawienia
    > się w jakieś grawerowania i laminowania.

    Wymiana może nie być prosta.
    Prosciej może być nakleic chinską naklejkę :-)

    Albo zatrzec stary napis - jedne mają, inne nie maja, to policjant nie
    będzie wiedział :-)

    Tak czy inaczej trzeba jeszcze speca, który zmieni to wewnętrzne,
    alektroniczne IMEI, bo bez tego to telefon może zostać zablokowany
    przez operatorów, lub jest niebezpieczny dla złodzieja.

    I byc może trzeba jeszcze zmienic/przełamać inne zabezpieczenia,
    bo niektórzy producenci mają swoje, i były właściciel moze namierzyc.

    J.