  • Data: 2024-07-24 23:59:41
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.07.2024 o 21:08, Shrek pisze:

    > Chyba jednak nie bardzo. zależy co uznasz za "podobnie".

    > Zaraz - kto zarabia?

    > LOL. Chcesz powiedzieć że kupujecie bakdory od producenta?

    Od hakierów w darknecie :)
    Nieustająco mnie zadziwia...
    Ja pierdolę... policyjny ekspert kupuje jakieś "klucze" chuj wie skąd i
    tak uzyskane dane przedstawia jako dowód w sprawie? Serio?
    Czyli jak jakiś "chuj wie skąd" zażąda milion dolców, to spoko,
    kupujemy, najwyżej się obciąży oskarżonego...
    Ręce opadają.

    Pozdrawiam
    Piotr