  • Data: 2024-07-25 03:44:28
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-07-24, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Patrzyłeś przez lupę? Chyba, że masz taki rozbierany, to szukaj pod klapką.

    Nawet poszedłem pod lupo-lampę. Samsung A55. Telefon kupiony nówka,
    zapięczetowany, zarejestrowany u Samsunga, gwarancja producenta aktywna,
    te sprawy.

    Tu znalazłem A55 najpewniej na rynek UE:
    https://preview.redd.it/lemme-see-your-a55-phone-cas
    es-v0-t92gdvzdhc9d1.jpeg?width=1800&format=pjpg&auto
    =webp&s=62a12b30c6a4bb398c2d0f0fc2185cc8e59916f3

    U mnie jest wyłącznie napis Samsung i laminat pokrywa cały tył.

    Jeszcze sprawdzę w domu A33. Po roku mi spuchła bateria i po wymianie
    tył nie trzyma, w związku z tym sprawdzałem czy mam się babrać z
    czyszczeniem po tasmie klejącej czy kupić nową ściankę - stąd jestem
    taki mądry. Nowa kosztuje ca 10-20zł, tak że koszt znikomy.
    Linków nie będę podawał.

    Nie mam cienia watpliwości, że jak ktoś działa w tym biznesie to ma i
    laser do oznaczania (koszt ca 300zł) i co potrzeba do laminowania, więc
    cała operacja to grosze.

    --
    Marcin