  • Data: 2024-07-24 19:59:26
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.07.2024 o 19:43, Shrek pisze:
    > Pewnie nawet da się tym odblokowaniem znaleźć takie dane jak chcemy:(

    Oczywiście. To zmowa organów ścigania przeciwko niewinnym.

    > BTW - ciekawe jak oni je odblokowują - znaczy pewnie się włamują.

    Przeszukanie, to też generalnie forma włamania. Generalnie poczytaj
    trochę o kluczach prywatnych i publicznych oraz tym, na jakiej zasadzie
    są szyfrowane dane w telefonach. Jest jeszcze trochę związku z
    wykopywanie cryptowalut. Po resztę wiedzy odsyłam do kulsonów :-P

    > Ale poważnie - jaka jest gwarancja że tam było to, co znaleziono? Słowo
    > kulsona?

    Dlatego też nikt tego kulsonom nie daje - głównie z tego powodu, że nikt
    poza kilkoma osobami z tej grupy w istnienie tych baśniowych postaci nie
    wierzy.
    --
    (~) Robert Tomasik