  • Data: 2024-07-21 00:08:20
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Twój wybór. Numeru nie zmyślisz, bo tam jest cyfra kontrolna i jak
    > podasz inny, to system wyświetli błąd.

    Czyli jednak już nie muszę dawać do ręki odblokowanego telefonu, bo
    wystarczy ładnie poprosić zamiast pajacować o odblokowany tel?

    > Bo ona była wymierzona w pijanych rowerzystów. Normalni rowerzyści
    > przecież nie jeżdżą pod wpływem alkoholu.

    No ale rzeczniczka mówiła co innego;) Zresztą od razu normalni czy
    nienormalni. Po prostu u nas prawo nakłada abbsurdalnie niski limit na
    rowerzystów. Za odrą jest to... 1,67 promila. Więc "normalność" z tym
    nie ma związku - normalnie limit dla rowerantów powinien być większy, bo
    lepiej żeby ktoś z imprezy rowerkiem wracał niż samochodem, skoro taka
    sama kara. Po prostu wybrali sobie takie a nie inne wykroczenie (wtedy
    połowa "pijanych kierowców" to byli rowerzyści) a rzeczniczka zamiast to
    przyznać - "tak wyrabiamy normę pijanych kierowców na rowerzystach" z
    jakiegoś powodu nie chciała tego powiedzieć i brediszła że to ogólna
    akcja trzeźwość (tyle że na kładce rowerowej;)

    > Ale nikt tego od Ciebie nie wymaga.

    Jak nie, jak rozmawiamy właśnie o daniu policjantowi do ręki
    odblokowanego telefonu. Już pal sześć służbową korespondencję. Mam tam
    prywatne fotki. Nic złego na nich nie ma, ale wrzuć do netu twoje, to
    sobie pooglądamy. O apkach typu m-obywatel nie wspomnę (choć ta jest
    dodatkowo zabezpieczona).

    > Pytałeś, po co policjanci biorą
    > telefony do ręki,

    Piszę że odmowa dania do ręki policjantowi odblokowanego telefonu nie
    jest żadnym pajacowaniem a normalną reakcją.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!