  • Data: 2024-07-21 03:28:08
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-07-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale czemu miałbym dawać kulsonowi odblokowany tel? Jak coś ode mnie

    Bo w normalnych okolicznościach on chce ten telefon jako część czynności
    związanych z rozwiązywaniem pewnych problemów, które i Ty chcesz aby
    zostały rozwiązane. Dając mu ten telefon bez robienia zadymy (do czego
    masz oczywiście prawo), ułatwiasz mu pracę, którą sam chcesz żeby dobrze
    wykonywał. Słowem, działasz prospołecznie na gruncie założenia, że osoba
    wykonująca zawód policjanta jest godna Twojego zaufania. Oczywiście
    wiem, że zachowanie niektórych policjantów sprawy nie ułatwia, ale
    zarówno postawa kulsońska jak postawa bezwarunkowego oporu, to są MZ
    wcale nie tak odległe patologie.

    > chce, to niech ładnie poprosi (albo zażąda jeśli ma podstawę prawną) to
    > może jak mi ładnie poda kod to sam wpiszę i mu podam ten numer.
    >
    > Dlaczego uważasz, że nie zrobienie czegoś co nie jest wymagane prawem
    > to "pajacowanie". Już samo to wystarczy żeby odczuwać niechęć do takiej
    > czynności. Grzecznie poprosisz to może dostaniesz - jak zaczniesz
    > pajacować z pajacowaniem to możesz się tylko spodziewać niechęci.

    Myślę, że to jak w każdym zawodzie z kontaktami międzyludzkimi. Przyjmij
    na moment, że chcesz zrobić coś dobrze, np. jesteś takim hydraulikiem a
    ktoś z pionu powyżej twierdzi, że gdzieś jest pęknięta rura (ściana mu
    wilgnie czy cóś). Niestety Marylka z księgowości nie wpuszcza Cię do
    pomieszczenia bo się nieodpowiednio uśmiechnąłeś lub co gorsza, nie
    podałeś podstawy prawnej. No można i tak, ma do tego prawo. A można
    też przyjąć, ze ten hydraulik ma faktycznie jakiś powód, bo po uj miałby
    mi grzebać w telefonie jak ma pewnie pierdylion innych lepszych zajęć?

    --
    Marcin