  • Data: 2009-05-10 18:25:27
    Temat: Re: fotograf donosiciel
    Od: czonek <c...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > Primo: skąd wiesz, że nie zna?
    w zasadzie nie powinien, o ile sie orientuje to decyzje administracyjne
    > Secundo: dlaczego w ogóle zakładasz, że chodzi o donoszenie? Projekcja?
    > ;-> Masz coś na sumieniu? Bo facet może zwyczajnie hobbystycznie albo
    > służbowo robić dokumentację kolejnych etapów remontu zabytku.
    ja tego nie zakładam, ja to wiem, widziałem zdjęcia u konserwatora, ale
    skala zjawiska pozwala mi zakładać (i to rzeczywiście zakładam), że moja
    budowa jest celowo obserwowana i fotografowana z zamiarem przekazania
    tej informacji konserwatorowi.