  • Data: 2009-05-11 22:36:52
    Temat: Re: fotograf donosiciel
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > Z logiką u Ciebie zdecydowanie nietęgo; nie dziwię się jednak, chociaż
    > szkoda, że się nie rozwijasz intelektualnie.
    > Na zdrowy chłopski łeb: *nie rozróżniasz patrzenia od rejestrowania
    > obrazu*? Naprawdę??!

    Olgierdzik... Logika u mnie działa nieźle, w odróżnieniu od twojej -
    twój móżdżek nie jest w stanie nawet śledzić wątku i odróżniać autorów
    poszczególnych wypowiedzi. No chyba że nie przyjmujesz do wiadomości, że
    monitoring praktycznie zawsze oznacza też taką czy inną rejestrację, ale
    wtedy jeszcze gorzej z tobą...

    > Fotoradary mają podstawę w jakichś przepisach, aczkolwiek też nie wiadomo

    Czyżby?

    > czy nie można przepisom tym czegoś zarzucać (o ile przepisy te nie
    > podlegały kontroli). To samo tyczy się monitoringu w obiektach
    > chronionych.

    Pal licho obiekty - ale czy ktoś dba o to, żeby każda taka wewnętrzna
    kamera broń Boże nie nagrywała kogoś na zewnątrz, kto może sobie tego
    nie życzyć? A kamery przy wejściach? Zgroza! ;)

    A "korkonet"... Uuuu, tu jeszcze publikacja od razu ;->

    > Jednak np. taki super temat jak monitoring miejski de facto nie ma
    > podstawy prawnej.

    No i? Chcesz wrócić do czasów wujcia Stalina, kiedy żeby móc cokolwiek
    zrobić, trzeba na to mieć specjalne pozwolenie? A nie tylko brak
    prawnego zakazu?