  • Data: 2006-04-04 16:06:33
    Temat: Re: fotki zle zaparkowanych samochodow
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Myslisz, ze dobrym pomyslem byloby, zebym zaopatrzyl sie w pret
    > zbrojeniowy i "karal" rowerzystow jezdzacych po chodnikach?

    Pomysł w połowie dobry. Tzn. ta część z zaopatrzeniem się w pręt. Potem
    już gorzej - powinieneś mianowicie przydzwonić sobie tym prętem w łeb, a
    następnie (po tej kuracji wstrząsowej) zastanowić się, DLACZEGO
    rowerzyści jeżdżą chodnikami.

    Przy zastawionych przez samochodziarzy "w potrzebie" lub w ogóle
    nieistniejących ścieżkach rowerowych oraz bandytach typu "a ja go sobie
    wyprzedzę na 20cm przy 100km/h - taki jestem miszcz!" - którędy mają
    jeździć?