    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: forumprawne.org
    Date: Sun, 12 Dec 2004 15:19:58 +0100

    Użytkownik "forumprawne.org" <a...@f...org> napisał w wiadomości
    news:cphbc0$89g$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Pomysł fajny, tylko zastawiam się nad sensem dublowania usnetu. Skoro to ma
    być faktycznie niekomercyjne (czemu wydają się przeczyć faktycznie te
    reklamy, ale to inna sprawa), to nie wiem, czy sensowne jest tworzenie nowej
    grupy na ten sam temat. Tym bardziej, że nie da się chyba tego forum czytać
    w OE. Może jest jakaś możliwość techniczna?

    Jednak usnet ma swoje zalety. To, co się napisze w usnecie niejako zostaje.
    Wyszukiwarki łatwo sobie z tym radzą. A z takim forum na stronie
    internetowej, to różnie bywa. Z reguły pisze się tam odpowiedź, którą
    przeczyta zalewie pytający i może kilka osób czytających grupę. Po za tym
    jest w mojej ocenie bardziej przejrzyste.