  • Data: 2003-12-10 15:12:29
    Temat: Re: flaga? bandera w urzedzie panstwowym
    Od: "m" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na pytanie odpowiedziałem Ci pośrednio,

    liczysz na moj odruch pawłowa?:-))]

    >ale skoro trzeba
    > łopatologicznie to nie ma sprawy

    trzeba

    > - zgodnie z Ustawą o godłach,
    > flagach itp komendant Komendant nie może sobie powiesić takiej
    > flagi.

    dziekuje.

    > zwróciłem Ci tylko uwagę na drobne nieścisłości terminologiczne, ot i
    > tyle.

    ok'ey. za niescislosci przepraszam, wszak prawniczka nie jestem. flaga z godlem
    zawsze kojarzyla mi sie z bandera, dlatego dalam taki przyklad. w tym przypadku
    moje pytanie zmierzalo do ustalenia, czy komendant wojewodzki policji postepuje
    zgodnie z prawem. teraz wiem ze nie.
    pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje ci za odpowiedz
    m.