    From: "br4k" <b...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: filmowanie w szkole
    Date: Fri, 26 Nov 2004 20:59:07 +0100

    news:co3an3$28h$16@news.onet.pl...
    > Użytkownik "br4k" <b...@N...pl> napisał w wiadomości
    > news:co2p4d$l4j$1@nemesis.news.tpi.pl...

    [ciach]

    przegladalem dzisiaj statut szkoly i takiego zapisu w nim nie ma!
    Dowiedzialem sie potem, ze to jest odgorny przepis kuratorium (maila do
    kuratorium wysalem i czekam na odp.)

    Teraz chyba tylko musze przyjac nagane, poczekac na odpowiedz z kuratorium i
    najwyzej potem sie odwolywac (no chyba, ze takie zapisy faktycznie istnieja)

    Zastanawia mnie jescze tylko jedno...
    czy nauczyciel po odebraniu kasety ma prawo ja kopiowac, ogladac, pokazywac
    innych nauczycielom (nawet, jesli to ich nie dotyczy)?
    Bo z tego co wiem kasete juz widzialo wiekszosc nauczycieli i to nie na
    jakims nadzwyczajnym posiedzeniu, tylko normalnie w pokoju nauczycielskim.

    I zeby nie podklejac nizej osobnego posta:
    rozmawialem dzisiaj z nauczycielem, ktory byl w sumie najwiecej nagrywany i
    po przeproszeniu nie ma do mnie zadnych pretensji... (widocznie nie ma nic
    do ukrycia...), a widac dosc wyraznie, ze nauczyciel ktory mi odebral kasete
    postawil sobie wyrazny cel usuniecia mnie ze szkoly....

    pozdrawiam br4k.