  • Data: 2007-06-01 20:27:33
    Temat: Re: faktury in blanco - praca na działalność
    Od: "h...@g...com" <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pistoletu nikt nie przykładał, ale chcąc mieć kasę musiałem wysyłać
    faktury in blanco (czyli wszystko wpisane poza kwotą słownie i
    liczbowo). Faktury są ręcznie wypełniane i widać nawet różnice w
    piśmie. Jeżeli chodzi o jakiekolwiek upoważnienia to ich nie było.
    Umowa była o współpracy dlatego pisząc pracodawca miałem na myśli
    "pracodawca". Dziękuję za informację o tej należnej kwocie. To
    faktycznie może być taki haczyk. Jednak zastanawiam się nad tym czy
    jeżeli za wynajem auta miałem umowę i było płacone w formie
    rekompensaty, to jakim prawem potrącali mi jeszcze za komórkę skoro na
    to umowy żadnej nie było, ani tym bardziej faktury.