  • Data: 2019-07-23 14:23:26
    Temat: Re: emerytura
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 lipca 2019 14:07:26 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Moze lekko nie ta grupa ...
    >
    > https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-
    artykuly/najwyższa-emerytura-w-polsce-to-224-tys-zł-
    po-57-latach-pracy-i-w-wieku-81-lat/ar-AAEGF06

    > "Najwyższa emerytura w Polsce wynosi 22,4 tys. zł.
    > otrzymuje mężczyzna, który na emeryturę przeszedł po 57 latach pracy,
    > w wieku ponad 81 lat. "
    >
    > No coz, zasada jest ponoc prosta - "zrewaloryzowany kapital
    > poczatkowy" dzielimy przez pozostałą spodziewaną dlugosc zycia, i nam
    > wychodzi kwota do wyplaty.
    > Ale niech ten pan pożyje 100 lat, czego mu zycze ... oj, bedzie to ZUS
    > kosztowało.
    > Ale przynajmniej sprawiedliwie, nie moze byc tak, ze tylko ZUS moze
    > krasc :-)

    Mój Tata przepracował 46 lat. Przez ten cały okres pracował legalnie nie na tzw.
    "czarno"
    Zarabiał ponad przeciętnie jak na tamte czasy
    Przeszedł na emeryturę, zdążył odebrać 3 emerytury i zmarł.
    Więc tu ZUS nie stracił